Vi ses igen , PG !

" Du har åkt din sista sträcka , och det gick alldeles för fort " ... Sa en gullig tant idag på din begravning , dom orden fånga mig .. Kan inte förstå att du har lämnat oss , du fattas .
Alltid när man öppnar dörren till verkstan , så tror man att du ska sitta där på din stol mot väggen och läsa en sport tidning . Och dina historier saknar jag faktiskt .
Och när du kom smygande med din bil och skrämde mig med ditt gälla men samtidigt mörka röst i en halvskrikande ton säga ; HEEEJ !! Och så får man inte glömma att du älskade att munhuggas med folk och göra dom lite små sura !

Jag har inte känt dig länge . Men kan tala om för dig Pelle päron , att du har lämnat ett tomrum !

Vila i frid nu , så ses vi igen ! Hälsa din solveig och spela erat murr och fuska som bara den ;) .. Och nu får du äntligen munhuggas med din älskade fru igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0