10 maj ;20 års dag

Ska kanske börja med och be om ursäkt för en dålig uppdatering ;)
Men förhoppningsvis hoppar min blogg igång igen , så fort jag känner för att
lägga ut bilder jag fotograferat ;)


Jahapp, då har man fyllt systembolaget också.
Helt underbart !
Jag har haft en helt fantastisk dag med fina människor och presenter.
Kan lika gärna ta och berätta vad jag fått också :D

Emelie : hemligt än så länge, paketet har ej kommit ännu (spännande)
Wallon (balpartner) : en Parfym
Mamma/jari : tatuering + liljor
Mormor/morfar : Skinnjacka och sjukt vackra rosor
Farmor/Faster : laila bagge armband ( döskallar)+ blommor
Frugan : en sexig neglige ;) Rawwr

Lite bilder också ...


En av mina tårtor jag gjorde :) Nom nom


En bild på födelsedagbarnet också så klart :D


Emelie och Malva busar i skuggan !


Älskade Malva <3


Myspys ! <3


Sist men inte minst , Min underbar fru kom ända från södertälje för
att fira min födelsedag. Hon är guldvärd , Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0