When all is said and done



Åkte hem till Myran igår.
kom dit vid 7 och jag var ovanligt snabb med att duscha , det sa till och med hennes mamma och
hennes sambo . (stolt) ...
Malin har precis blivit opererad för hennes halsmandlar .
Hon har en lite annorlunda röst, lite söt sådär :) kändes konstigt att prata med henne
i början ,för man är ju van hur hennes röst lät förut , men vande mig snabbt .
Stackarn var lite svullen och hade ont :(

Så jag tänkte muntra upp henne med att vi skulle ha det lite mysigt och exprimentera
med smink, och så blev det.
Myran testa något med grönt och jag med blått ..
Det var kul :) rakki ringde efter ett tag när vi tagit massa snyggingbilder..
han ville ha lite sällskap när han körde runt folk, så vi umgicks med honom ett tag .

För ovanlighetens skull, så ville vi till Brorsan och Syrrans ( en krog för dom som inte visste)
vi åkte dit och dansa NYKTRA ! haha "det kan ju vara kul att minnas en kväll
på BS för en gång skull", som Myran sa :)

Myran och jag drog vid halv 2. Rakki kom och hämta oss .
Vi lämna av Myran först , sen åkte Rakki och de som var i bilen vidare.
för att hämta 2 andra och lämna hem dem. Rakki skulle skjutsa hem
en killkompis till oss ,som bor mitt ute på landet. Så jag bestämde mig för att jag
skulle hålla honom sällskap .
Så kom hem vid halv 3 och somna ganska omgående :)

Puss Myran , du är bästi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0