What can I say



Lotta Björe

Ingen sömn natt heller. men det spelar ingen roll .. vänjer mig .

Vakna iaf och gick till skolan för att hämta papper I RIDKLÄDER . Många stirra på mig som jag vore konstig. Men jag trivs i dom så stirra. Åka sedan till stallet och börja mocka spiltor och boxar . Gav ut foder , smöjde träns , vattna stallgångar , städa läktare och domartorn . Tog in alla monster som var helt galna :D ...
Borsta alla odjur och sen duscha vi Kazper . (Y)

I morgon taggar vi för Clinic med Lotta Björe . Det kommer bli så sjukt lärorikt .
En clinc är då en berömd person som Lotta då, eller Svante Johansson , Rolf-Göran Bengtsson , Malin bayard ..
Ja du fattar. Kommer till ett stall och du får möjlighet att rida och hoppa för personen som står som intrukstör och säger vad du ska göra , tänka på och ge tips .. Som en vanlig lektion fast med en Kändis som är mästare :)

Whatever, TAGGA :)

Ciao :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0