we are the best


Laget <3

Sådär då , Köpings Ridklubb tog hem hela div II 2010 !!

Vaknar runt 8 efter en knapp 3 timmar sömn ,om ens det. Går upp ur sängen och fattar inte riktigt vad jag ska göra. tröttheten jagar ifatt mig nu . får iaf på mig ridkläder och nya härliga ridstövlar ..
tar min packning och beger mig ut i kylan. Kommer tillslut fram till Sura där tävlingen är i full gång . Det visa sig att tävlingen flyttats ut, för underlaget i ridhuset var för mjuk. Bättre bilder tänkte jag då. Och med lite extra plus i kanten titta solen faktiskt fram när alla var som mest nedfrusna .
Fick en massa härliga bilder :) Det var en mycket mycket händelserik tävling denna gång .
Folk ramla av , det var plockepinn hinder efter hinder, hästar stegra på banan , en häst slog omkull i en sväng med ryttare på ( ingen skada sig rejält iaf).. eller jo, någon var det som satt på parkering efter att ha fått en spark eller liknade i huvudet så personen blödde från pannan . LÄSKIGT !

tävlingen vara från kl 9 på morgonen till kl 6 på kvällen, så man var ju där ett antal timmar ..men det var det verkligen värt . vi tog hem hela skiten, Köping vann allsvenskan i div II . Så jävla sjukt .

Vi åkte hem och bestämde oss för att fira med lite gottigott . så det blev slänga in hästar i stall och kasta sig ut igen för att äta god mat med laget, här ska det firas :)

Fint jobbat, tjejer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0