9 crimes


You think you've won this fight
You've only lost your mind
.

Fredag-
Party med MalinlisaAndersson , Sofia och Cathrine .
Sjukt trevligt , spåra lite men kul var det.
tog ett tag innan vi kom hem.
Massa slagsmål utanför krogen, polisen kom .
Drog till kebabhouse . Jag blev kidnappad ut i natten , HAHA !


Lördag-
Åkte hem till bästa Terese . Kom bad mig komma tidigt. Visst tänkte jag och kom hyffsat tidigt ..
men när jag kommer dit,ligger den lilla tösen i sängen och sover. så blev att hoppa på henne :D
Det duschas och fixas. vi tar "fittan" (bilen) och åker förbi anna och Matilda .
Det bär av till Eskilstuna för att äta mat. NOMNOM va gott det var . Åt för 3 veckor ..
Vi blev på partyhumör så,det var bara att dra på sig ett glatthumör och snygga kläder :)
Micke kom och hämta oss , tack som fan för det :)).
Mycket skratt och roliga människor :D "har du sett den här? " macke visar sin hand som han ritat en ost i .
vilket upprepades 1000 gånger ..
Bordet jag hade ner med massa glasflaskor på :D hahahah
allt var svinbra till hemgång. Då jag gick nå snetändning och slog sönder handen.
Men har man världens bästa Terese så fixar sig allt.
Tack , jag älskar dig ! <3



Jag skulle inte klara mig utan er .
Jag älskar er alla och ni vet vilka ni är <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0