The reason is you


Madame <3
------------------------------------------------------------------------------------

I'm tired of your games!


Jag trodde aldrig detta om dig, att du var en sån stor jävla lögnare som du visat dig vara . Du sårar mig mer och mer för varje dag som går .Vad mer har jag att vänta mig. hur mycket mer finns det i " skattkistan" ?
allt påminner om det du gjort och gör , säger och sagt , det är fastlimmat i min näthinna . Finner inga ord !


Dagen har varit upp och ner ...

Myser hela natten med min älskade bebis , Malou
knappt någon sömn..
Mamma pussar mig i pannan kl 6 på morgonen och säger hejdå...
Mamma opereras
sura jävla sköterskor , åt helvete med dom .
orolig heeeela dagen .
Malva bus kom hem och var så mysig..
Samtal som gjorde mig riktigt förbannad...
Faith (grannens amstaff)  och jag gick på en liten promenad , tack för den ..behövde jag !
Barnkalas hos grannen , Evelina fyller 1 år . Grattis sötis !
Utelåst ....


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0