recovery


SHALINKA - FULLBLODS STO

Ingen sömn i natt. det var inte en överraskning precis, Många tankar som fortfarande går runt i huvudet .
Kanske ska ta och gå ut med kameran om det inte blir molnigare ..
Hitta en jävla snygg häst, fyfan ge mig ..
Ska få rida den :D så jävla stolt,.
En riktig snygging . Fux , bra temprament , perfekt i mankhöjd . Bra i dressyr och hopp. Man kan inget annat att bli lite småkär sådär . Dock är det ett sto, så lite utmaning och sånt gilllar vi :D 
bara hoppas på det bästa att man får rida den lite då och då, verkar vara en Madonna som passar mig perfekt  :)

Ciao :*



Kommentarer
Postat av: Saxin

Mjo.. hon är bra söt den tanten. Lite småfjollig dock men då passar hon idg prefekt. ;)

2010-10-12 @ 13:58:53
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: Hagberg

Ja hon passar nog mig perfekt. jag prata med tant Tarja och jag fick komma och rida henne :)

Känner underbart , du och jag ute i höstsolen , kan inte blir bättre än bäst. Fota varandra när vi rider också . Like a dream came true ! <3

2010-10-12 @ 18:57:22
URL: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0