I'm not stupid



I dont mind if you treat me bad again

Blev ingen fotografering i dag, Malinbabe blev akut sjuk . Seriöst , det var jätteläskigt.
Svimfärdig ,blek i ansiktet och kunde knappt gå. Får ta nya tag när hon är frisk :)<3

Lite egna tankar :
varför svarar du inte när jag ringer eller skriver sms?
Du sa att du skulle finnas för mig när jag behövde. Att du skulle svara när jag skrev eller ringde .
Och det är just nu jag behöver lite extra . Mamma ska opereras i morgon , det oroar mig en hel del .
Det är ingen liten operation , så vart fan håller du hus?
Eller var det bara något du sa och du ljög mig rak upp i ansiktet?

Lycka till Mamma , vi ses när du vaknar upp i morgon . Jag älskar dig , glöm aldrig det. Du klarar denna operation . Det är en liten bagatell jämnfört med det du varit med om ! Du är det bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0