"vi bakar bullar hela dagen" by willyyyy


A broken heart is not what I wanted from this but I guess I've learned from it !

Studentmössan är så jävla beställd den kan bli :D! Den är awesome !
Ont i höften idag, jävla skit. inte okej.. men men .

Kom hem till två brev från WILLYYYY <3 så sjukt glad.. Skönt att höra från dig mannen,
Du är så sjukt saknad. Hoppas vi ses snart , jag kommer på besök så fort jag kan , jag svär :)

måste skriva av mig lite . Så läs inte mer om ni inte bryr er !
-
jag förstår att du måste känna att du har övertaget , men du har börja sjunka i mina ögon riktigt rejält nu..
Du är verkligen inte den jag trodde du var . Du beter sig som en 5 åring. Och du ska kallas vuxen,
jag tycker inte det är så vuxet och moget att bete sig så som du gör.

Om du nu skulle vara så jävla bra och verkligen mena allt du sa skulle du svara och du skulle hållt
det du sagt så många gånger i mitt ansikte, i mina ögon. Men Hela du är en lögn.
Du vet inte ens själv vad du blivit för människa, så det kanske är dags att ta reda på saker och ting .
Och att du inte har det såbra ,måste ju betyda att du saknar mig eftersom du bara skrev sådär helt huxflux!

Något måste ligga bakom det, för du skulle inte vara vänlig utan anledning .
jag menar , vem kan inte sakna mig ;) ?
ehehehhehe, skämtosido.
nä men är så trött på hur folk kan bete sig nu för tiden !

Peace out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0