Miss Daisy


Miss Daisy

Har varit ute på landet hos Terese sen i söndags därför ingen bloggning..

Det har varit riktigt mysigt .. fått lära känna Daisy lite närmare och det
kommer nog ta tid innan hon kan vara lika harmonisk som hon är vid Terese.
Men de får ta tid . Känns skönt att känna ett ansvar igen, ett ansvar för ett så stort djur .
Med vatten, mat, mocka , fixa i stall,  ridning och omsorg !
Daisy är verkligen en fin häst, ett gott hjärta och jag gillar henne mycket.
Jag menar, Terese och Dais är lika varandra i sättet med allt :D
Ni är gjorda för varandra <3

Red Dais i dag för första gången idag ensam, allt gick kalas. Hon älskar nämnligen snö
och det märktes . Hon steppa nästan hela tiden och busa lite då och då.
När jag satte henne i lite lätt trav börja hon öka av sig själv och föll sedan in i sin mjuka galopp
och jag kände gläjden i hästen, En sån underbar känsla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0