Mig VS mystisk hals

Förstår inte vad som är fel med mig..
jag kan knappt prata och har ont i halsen.
känner mig yr ibland och sover till och från
Lite feber på nätterna och tidigt på morgon
och det försvinner när man vaknat till och vilat
Men är inte förkyld. jag är nästan aldrig sjuk , men när
jag väl blir sjuk blir jag verkligen sjuk .
och nu vet jag inte ens vad för sjuk jag är. Känner mig typ hängig,
seg , och öm i hela kroppen.

något är det som spökar iaf , men frågan är vad?

Har iaf bestämt mig att jag ska övervinna detta mysterium
och bli frisk .
glass i stora lass , halstabletter och vila !
vilket jag gjort i största delen av gårdagen och idag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0