Why now?




nattblogg ..

jag sitter fortfarande uppe  , sitter och tänker igenom allt som hänt och varför det händer?
jag har gjort något eftersom man ska straffas hela tiden.. kan inte fatta någonting . allt kommer på en gång , och det är verkligen inte lätt . .

jag har en klump i magen, känner mig spyfärdig hela tiden . Det är sjukt , pallar inte sånt..
Ibland förstår jag mig inte på folk , liksom . Man säger inte saker man inte menar . Klart man blir glad om någon säger något som verkligen tar på en, som upprepas i dina tankar om och om igen. Som om det går på repeat ..  jag är helt lost i mitt huvud ,tankarna bara snurrar . Kommer inte till någon fast punkt .

Jag vet att jag måste försöka vara stark , fastän det är svårt . Jag måste fixa skolan, jag måste orka med det .
Som en släkting sa till mig " gör allt som får dig att le så ofta du kan , men komihåg att ta in smärtan då och då också " .. Ja det låter klokt , så varför inte ta tag i min passion till fotografering och underbara hästar.?
Jag måste må bra för att kunna fungera, vilket är en låååång väg att vandra.

Detta med allt tjat om mitt utseende , det ska bort .den enda som kan göra så det ser bättre ut är jag själv ..
Så gå till gymmet VARJE DAG , arbeta hårt i stallet. satsa allt på dina träningar... Allt hårt arbete kräver : blod-svett och tårar ..KÖR BARA..

Tack igen alla underbara ÄKTA vänner , som bryr sig om mig och hur jag mår . Och finns för mig vilken tid på dygnet som helst . Det värmer . men ni vet själva att jag har så svårt att lita på vad folk säger , så jag ber om ursäkt om jag frågar om det verkligen är så , eller liknande . Förlåt <3

Blir nog att kika på tv och höra på när Bästa vän ligger och snarkar i sängen :) <3'

over and out :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0