tillbaks på ruta ett



I'll never be the same
I'm caught inside the memories
the promises, our yesterdays
and I belong to you
I just can't walk away
cause after loving you
I can never be the same

I know I'll never forget
the way i always felt with you beside me
and how you loved me then...


Varför just idag , när man var glad för en gångs skull .
jag har äntligen beställt min extremt snygga studentmössa !
snart är det bal, fest och student ..
Sen kommer detta som en smäll..
hur ska jag nu ta detta ? hur lång tid ska det ta tills man hör något
från dig igen? Hur ska jag må och tänka..
Du är själv medveten om att detta river upp mina sår ännu mer..
Eftersom du hörde av dig nu helt plöstligt , Så måste det finnas en anledning till varför?
men du kan inte erkänna eller berätta vad den anledningen är.
blir så jävla trött ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0