Lose controll and myself


Bjuder på denna ...

först barnvakt till världens bästa malva , Som var sjukt snäll och helt underbar.
Sa så mycket roligt .Malva har börja komma in iatt hon ska härma allt man säger,
Så bland låter det lite kul :D Vi åkte till biginn för att kolla runt lite. malva prövar ett 20 tal
olika mössor och fastnar för många, men nöjer sig inte där. Så vi går till H&M och hittar
bästa mössan någonsin med Hello Kitty såklart :)

Vi kom hem och käka lite god laxgratäng , mums. Malva drack själv..
Mjölk denna gång, vatten är inte lika kul har jag kommit fram till.
hon dricker upp det lilla hon har i en kopp, och säger sedan meeea , meeea ! (Mer)..
Vi skulle vila lite, så sjukt mysigt skulle det bli. Med flaskan i handen, massa kuddar runt om
tv står på och det visas nå barnprogram på nickelodeon , NU jäklar ska det sovas.
tänkte jag iaf.  Malva var vildare än vildast ! ;)

Kvällen sluta så jävla bra ...
det var först planerat att dra på bio med grabbarna, men icke , så blev det inte..
Nepp,.. blir sittande och letar efter något att göra . När bästa fru ber mig komma ,
javisst tänkte jag . Och sätter mig på tåget till Stockholm !
Världens gladaste tjej möter mig på perrongen ..
Vi skulle på någon bar som var gjord i IS . Men det kosta fan skjortan och vi drog till annat ställe..
Där var det drag .,Dansa säkert bort flera kilon ..Efter fest hos Patrik och sedan hem och sova .
Ja då var kl myyyckket :D

Detta måste göras om så snart som möjligt !
Tack alla för en jävla bra kväll, puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0