Inside the fire


Jag älskar dig , Terese Lagerström <3

Hade en svinkul kväll med alla tjejer på Therese Wallgrens 18års party :D
Sjukt god mat och fint sällskap och ett härlig stämning !
Vi sjöng singstar. Spela våghals och jag fick springa över till grannen och förklara att jag hade slut
på tandkräm och komma tillbaka med tandkräm på fingret :D
jag gjorde det också :D Therese fick ringa till BS och fråga efter
sin "översminkade mamma, som gillar yngre killar och drack hotshots.
Hon skulle avsluta samtalet med att säga : " nu ser jag henne komma åkande på hennes moped
ursäkta att jag störde " .Alexandra fick ringa kirin och fråga om de hade
kina mat och om de svara ja , så skulle hon säga : "åh fyy faan "! och lägga på . Sjukt kul :D

Blev krogen och det blev dans , skratt och vilda tjejer ..

Min fru, Terese .. Fick mig verkligen panikslagen och hel förbannad.
Gör aldrig om det där igen. Då får du verkligen en riktigt omgång !
Jag älskar dig av hela mitt hjärta . Du behövs i mitt liv och försvinner du
, försvinner jag ! Puss på dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0