Hästar flyger om nätterna


Jag och Robin "elof" på krogen :)

Fredag -
Ja , den börjar med begravning för Max .. den var så fin .
Musiken hörde till ,och solen titta fram och lyste upp hans kista och fotografi.
Obeskrivligt ..Du vilar nu och har det bra vart du än befinner dig nu.
Du har många vänner som kommer sakna dig men vi minns dig självklart
med ditt leende på våra läppar :)
Ditt Vackra leende..Du var en bra person , omtänksam och ett stort hjärta .
Vila i frid nu , Cem Max Il <3

Fredagkväll
: Myran fyller äntligen 18 år. Så det blev förpärla hos henne. Massa bra folk .
Det dansades, sjöngs och skrattades.. Vägen mot krogen var bäst , HAHA aldrig skratta så
mycket på länge .
Hela kvällen var oförglömlig . Spårad kväll/natt. Tack som fan alla <3

Lördag:
OJ säger jag bara..
vad hände? HAHAHAHA.. Mår som man förtjänar antar jag. Men kul var det . en hade supit bort en plånbok
som visa sig ligga i sängen, en annan hade supit bort strumpor och pengar .det ena och det andra xD
Minnesluckor som heter duga .. Jag myran och hannes satt och snacka på morgonkvisten då vi vaknat från fyllan och bakfyllan tagit sig in.
försökte hjälpa varandra minnas det den ena inte mindes.vilket inte gick bra.  Sjukt. SJUKT SPÅRAD KVÄLL/NATT ..

Tänt ljus hos Dennis , Max och gammelfarmor Sonja också .
Måste bara säga att jag inte finner ord till detta med döden.Så sjukt att en människa verkligen inte
existerar längre på kanske några sekunder. Life change in mysterious ways !

Söndag: Myst med Malva och resten inför sista veckan på strålningen ..
Hon har lärt dig så mycket på den tid jag inte träffa henne. Mycket smart liten tös :)
I morgon kommer oliwer bo hos mig som vanligt :) ..

Min helg iaf ..

Ps. you will pay for what you´ve done :) ds..

over and out , puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0