Can you add colour inside these lines?



Tandregleringen idag för sista gången någonsin.
Känns bra men ändå lite läskigt. är så van med alla som arbetar där och
det var ett lugn att åka dit varannan månad och spänna tandställningen och få
beröm för hur bra tänderna såg ut och allt.
men idag var det sista kontrollen, fick den första avgjutningen på hur mina tänder
såg ut innan dom börja med tandställningen - Det var K-A-T-A-S-T-R-O-F !

Efter besöket där drog jag och mami ner på stan i västerås och hon tog mig till
Magic lines :)
Fick en ny stav till tungan för den var på tok för lång , så kunde inte äta som folk .
Eller prata, hade ju fullt upp att styra den . Nu har jag en perfekt stav i tungan och kan
göra allt normalt igen :D Sen fick jag såklart en ny töjning till örat, så nu ska vi snart
töja lite till så vi kommer till målet . Awesome !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0