Never enough


Vild häst :D <3

Lega i sängen i princip hela dagen , sjukt skönt.
var ut och lekte med hunden lite i stormen . mysbus..
Var till mor och kolla lite på hennes jobb , de har sitt årliga uppsittarkväll :)
fick träffa min favorit farbror , Rune <3 :)
Fick lite bråttom med att äta för det var dags för ridlektion på KRK..
jag gjorde samma misstag i dag som jag gjorde i tisdags, fast idag snäppet värre.
Jag red två lektioner efter varandra , jag antar att jag straffas i morgon :P
Första lektionen red jag Lucky Chanse , en skit söt totto men lite stelbent sådär.
har sin speciella gångart den lilla tösen. Andra lektion fick jag den supersöta newforesten Thor .
gullis ...
Magnus min ridlärare sa att jag red bättre andra lektionen än första. Ja, kan det bero på häst kanske? ;)
Nä. nu blir det slappa hela kvällen, med dusch och KANSKE hjälpa mamma med att baka finska stjärnor :)
Annars blir det väl horisontell ställning i soffan :D

bara hoppas på en bra helg och att jag får bjuda en person på god mat för att visa att jag
faktiskt KAN laga mat ! Och inte är så lat och värdelös som den verkar tycka ..

anyway ...
Duschen var det.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0