Got Us Fallin' In Love

Ganska ovanligt och seg Lördag faktikst ..
Börja med att jag vakna med ett ryck och tror att klockan är 4
fast hon var bara halv 1 ..
Ligger och vaknar till framför tvn och gör inte så mycket annat .

Rakki och co säger att de ska fixa fest på Gråzon och så blev det.
Iskallt i denna lokal vill jag lova , så jag och Myran stod framför den öppna spis
som fanns där och värme oss nästan hela kvällen..

Vi skulle bege oss till BS , det var kallt som bara den ..
Kände inte mina lår alls . Fysjutton...
E ringde och sa att han var i stan så vi snacka ett tag .
Sedan skulle jag och myran då in på bs . råkar komma dit 1 minut efter 11 .
inte okej. . Så sket sig allt och malin gick hem.

Jag stod på en parkering och fick invänta E och S och deras helt
underbara feting bilar .
Att få glida i E´s chrysler 300c är inte dåligt.. Åkte runt i Köping ett tag,
gled runt och visa upp dom samtidigt som dom lekte med bilarna .
JA , ni läste rätt. lekte och sladda lite som små busiga
pojkar som nyss fått körkort . ja man måste ju testa fina bilar också
och se vad som finns under huven och självklart testa däcken ;) hihi
Sjukt snälla , oerhört fina och trevliga karlar :)


grymt kul att träffa E igen , det har gått snart 1 år sen jag träffa honom.
Då han jobbar så sjukt mycket . Bästi , hoppas vi ses snart igen :)

I morgon är det söndag , Söndag = Mysmysmys !

over and out ! :*

Ps. ge mig sommar nu tack . skulle inte vara helt fel ! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0