Yours to hold


And I'm scared to be the only one
Who sees the hourglass run dry 'cause too much time went by
Why do I try to prove that I will be ready for everything thrown at me



Uppsats idag, gick faktikst väldigt bra .. trodde det skulle stå helt still i huvudet och att jag skulle komma ifrån ämnet med alla mina egna tankar snurrande i min skalle. men nejdå :)

Önska mat hos bästa mormor idag, åt inte så mycket fastän det var mormors mat. Skulle aldrig klara mig utan hennes mat,hon är bäst på det :)
Hon vet vad man gillar. :*

Vi hade inget vatten idag när jag vakna , så det gick inte att gå på toa eller tvätta ansitktet eller borsta tänderna eller något . vad gör man utan vatten?
Man är faktiskt beroende av det ,fastän man inte tänker på det. Vår nya toalett är klar snart också. Sjukt fräscht !

Malva bus var duktig idag med hennes första strålning, duktig tjej. Blir så stolt över henne , envis och stark !
det ligger i släkten :) Oliwer ligger och pratar lite i sömnen :)Bästa busungar <3

Malinlisaandersson :* , hon värmde mitt hjärta idag. Hon sa att hon tänkte på mig när hon lyssna på en låt !
Så jävla söt, Hon vet när man behöver bli lite glädje ! låten heter iaf : Skillet-Yours to hold !

Ska ställa upp för Mellberg i morgon till hennes projektarbete , så det blir att bli fotad i studion . kan bli spännande :) <3

aya ,over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0