When a tornado meets a volcano



hann inte blogga igår ,för jag for till kungsör :)
huset är så gott som inflyttningsbart nu också!

Igår var jag barnvakt till Malva. Hon var jättesnäll och go som vanligt .
Hon har blivit en väldigt bestämd madame som vet vad hon vill ..
fick inte byta blöja när jag fråga , fick inte rita något annat än blommor.
ja ni förstår :)
Hon var så vild att jag somna till när jag äntligen fick henne att somna ! :)

Idag är jag också ledig och snart ska jag iväg och rida lite :)
Saxin har nu åkt på 100% partykryssningen , ganska avis måste jag säga .
men kan inte göra något åt det . Jag har inget pass och eftersom jag är finsk medborgare
så måste jag åka ända till huvudstaden för att fixa ett och det kostar lite mer än vanligt pass (svenskt)..

Får helt enkelt ta igen allt på studentfesterna och kryssningarna :)

Blöh, måste säga att det inte är varmt ute längre .. brrrr ..
Pussssen !

Kommentarer
Postat av: Saxin

Ohmy. Shit alltså, du skulle ha varit med. Pass behövde man inte ens visa, så jäkla kasst! haha. Ah, så jäkla spårat. Bakis fortfarande liksom. Orka. Puss <3

2010-12-04 @ 21:07:29
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0