För dig ska jag göra det tusen gånger om


Rakkis supersnygga studentmössa :K

det blev äntligen helg, och fredagen börja inte så bra. Stressar till skolan, men när man kommer dit
är ingen i klassen där och Sofia säger att vi ska vara på Culinaren, och det jag har inte fått någon
information om. aya...
Chilla hemma och så..
Det blev fix och sen drog jag och Myran hem till Rakki och det blev förfest där innan bowlingen
det var riktigt trevligt må jag säga . bowlingen var rolig, mycket skratt och jubel :D
Myran kasta klotet bakåt ett antal gånger så nog hade jag roligt åt de :D
Det blev krogen efter bowlingen och det var också mycket nice :) Träffa trevliga människor :)

Lördag : Vaknar upp och kikar på tv ett tag , mami bakar finska stjärnor och jag åt en faktiskt !
blev förvånad själv , då jag aldrig varit ett så stort fan av dem :) men lite smarrigt var det allt..
Åkte och handla massa gott och åkte till Kungsör och visa mina skills genom att göra en favoriträtt .
Den verka gå hem där också , vilket uppskattas :D. blev chips , dipp och cola framför film efter maten .
Mycket mysig Lördag :)<3

Söndag : Åkte hem från Kungsör och se när mami gjorde finska stjärnor :)
Luktar så himmelskt gott :) Chilla tv och sedan handla lite mandariner och hundmat till Bebis .
åkte till kohlswa men ingen var hemma, så det blev en liten tripp i snön iaf .
En tråkig grej är att älskade Faith ska flytta till askersund på tisdag, och det gillas verkligen inte.
kommer sakna dina speciella ljud när du prata , dina pussar och allt .. Hoppas du får det bra
och att vi ses snart igen !
Kika på film nu på kvällen och sedan töjde mitt öra yttligare en storlek . Och denna gång kändes det lite ..
aja, det är värt det i slutändan ;) Och hästhoppning för hela slanten mys också !

På tisdag får vi lov och det gillas ! :)
ciao ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0